teta me system teta

Rozrastające się przedsiębiorstwo oznacza nie tylko nowe możliwości rozwoju, lecz również dodatkowe wyzwania dla obsługi kadr i płac. Jak odciążyć dział HR od nadmiaru obowiązków? W obszarze tym pomocnym narzędziem będzie Teta HR, a konkretniej mobilna nakładka na ten program. Teta ME to aplikacja, która odmieni zarządzanie zespołem oraz poprawi komunikację i transparentność procesów. W naszym artykule przedstawiamy główne funkcje i korzyści Teta ME dla małych i średnich firm.

 

Samoobsługowa aplikacja dla pracowników Teta ME

Współczesny biznes dąży się do ograniczania papierowych dokumentów i wniosków na rzecz cyfryzacji. Wśród narzędzi, które wspierają elektroniczną obsługę zespołu, warto podkreślić innowacyjną aplikację Teta ME, która jest mobilną nakładką na Teta HR.

Program Teta ME to udogodnienie nie tylko dla zespołu kadrowo-płacowego, ale również menadżerów i pracowników. Samoobsługowa aplikacja to oszczędność czasu, wygoda i większa kontrola nad dokumentami, co przekłada się na większą efektywność całej organizacji.

 

Najważniejsze funkcje nakładki mobilnej na system HR

Teta ME to nakładka na system Teta HR, która udostępnia swoje funkcje użytkownikom urządzeń mobilnych. Od teraz pracownicy będą mieli możliwość składania wniosków i weryfikacji informacji z poziomu aplikacji w smartfonie lub tablecie. Mobilny dostęp do danych sprawia, że użytkownik nawet podczas delegacji będzie na bieżąco ze wszystkimi sprawami firmowymi.

Czytaj także  Księga przychodów i rozchodów- jak prowadzić?

Producenci zadbali o to, aby aplikacja zapewniała dostęp do wszystkich funkcjonalności Teta HR. Wśród nich warto wyróżnić:

  • automatyczne naliczanie wynagrodzeń na podstawie harmonogramu pracy,
  • dostęp pracowników do pasków płacowych,
  • obliczanie i weryfikacja dokumentów podatkowych PIT,
  • zgłaszanie urlopów, nieobecności i nadgodzin,
  • planowanie grafików i kontrola czasu pracy,
  • wysyłanie wniosków pracowniczych,
  • wgląd do danych osobowych i warunków zatrudnienia.

 

Oprogramowanie Teta ME jako usprawnienie działu kadr

Teta ME zapewnia działowi kadr i płac wszystkie niezbędne narzędzia do zarządzania zasobami ludzkimi. Rozwiązania Teta usprawnią procesy HR, takie jak obieg dokumentów, dostęp do danych czy rozliczanie czasu pracy. Digitalizacja przedsiębiorstwa to krok ku nowoczesności, który sprzyja ugruntowaniu swojej pozycji na rynku.

Teta Air to rozwiązanie HR udostępniane w chmurze, dzięki któremu obsługa kadrowo-płacowa stanie się łatwiejsza niż kiedykolwiek. Narzędzie to zapewnia najbardziej zaawansowane systemy bezpieczeństwa, które wykorzystuje się do przetwarzania danych osobowych i innych wrażliwych informacji. Aplikacja umożliwia również zatwierdzanie wniosków i umów przy użyciu podpisu kwalifikowanego.

 

Gdzie sprawdzą się rozwiązania Teta ME?

Moduły Teta ME, oferowane przez Teta Air, skierowane są głównie do mniejszych i średnich przedsiębiorstw. Ze względu na łatwy dostęp z poziomu urządzeń mobilnych, aplikacja świetnie sprawdzi się w przypadku pracy zdalnej lub wyjazdów służbowych. Teta daje pracownikom i menadżerom możliwość samoobsługi spraw kadrowych z dowolnego miejsca.

Czytaj także  Jakie wybrać klipsy biurowe?

Teta HR pozwala na szybkie dostosowanie się do zmian na rynku pracy, wspiera rekrutację i rozwój pracowników. Przekonaj się o benefitach tego rozwiązania we własnej firmie. Specjaliści Teta Air pomogą Ci we wdrażaniu programu, migracji danych i szkoleniu pracowników. Już dziś zapoznaj się z pełną funkcjonalnością narzędzi Teta i wznieś organizację swojej firmy na zupełnie nowy poziom.

Dodaj komentarz